top of page

Wordt mijn uurwerkbestelling speciaal voor mij gemaakt?

Om de exclusiviteit van het merk te garanderen, wordt elk STEFFEN-horloge op verzoek van de klant geassembleerd. Voor de montage- en testfase heeft onze werkplaats ongeveer 14 dagen nodig voordat we het kunnen verzenden.

 

Wanneer is een "out of stock bandje" weer leverbaar?

De doorlooptijd van het maken van een bandje is ongeveer 4 weken.

Op het moment dat je ziet dat een bandje niet op voorraad is, duurt het maximaal 4 weken voordat het beschikbaar is.

Stuur ons een berichtje als je een bandje wilt reserveren.

 

info@steffen.be

​

Welke verzendmethodes zijn er?

De horloges, bandjes of bezels worden verzonden met UPS of Bpost (Belgische post).
Niet altijd thuis?  U kunt voor 18 landen kiezen voor een UPS Access Point.

 

https://www.ups.com/dropoff

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Voor Europa en de Verenigde Staten: levering overdag binnen 7  werkdagen. Voor andere landen: 7-10 werkdagen.
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met een verzendbevestiging met een link om uw pakket te volgen. (alleen voor horloges)


Levertijd bandjes: om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden verzenden wij u per gewone post, dit kan meer dan een week duren.

​

Vergeet niet, hebben we 14 dagen nodig om het horloge in elkaar te zetten en te testen!

 

Verzenden jullie internationaal?

Ja. We verzenden momenteel (met UPS) naar meer dan 100 internationale landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, de VS, Australië, Oostenrijk, België, Canada, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, IJsland, Ierland, Israël, Italië, Japan, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Spanje, Zweden, Zwitserland,  en vele anderen.

 

Hoe zit het met invoerrechten?

Voor alle bestellingen buiten Europa zijn de verzendkosten exclusief eventuele kosten door het land, zoals invoerrechten, btw bij invoer en douanekosten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor die kosten. Om vooraf te weten te komen of uw bestelling onderhevig is aan invoerrechten, raden we u aan het lokale douanekantoor te raadplegen voor meer informatie.

​

Reparaties

Wij bieden een WERELDWIJDE HORLOGE REPARATIE SERVICE aan.
 

UPS haalt uw pakket op bij uw adres of u kunt het afgeven bij een UPS Access Point (https://www.ups.com/dropoff).
 

Stuur ons een e-mail met uw naam en adres en wij regelen de verzending.

info@steffen.be

 

Na het verstrijken van de Garantieperiode, alle services of reparatiesonderwerp zal zijn

aan servicekosten.
U bent verantwoordelijk voor transportkosten, verzekeringen en verpakkingsmaterialen.

 

De fabrieksgarantie dekt niet:

 

• Waterschade tenzij gemarkeerd met WATERPROOF

• Reparaties als het horloge oorspronkelijk niet bij een erkende STEFFEN-dealer is gekocht


Deze garantie vervalt als het horloge is beschadigd door een ongeluk, nalatigheid,

ongeautoriseerde service of andere factoren die niet te wijten zijn aan defecten in materiaal of vakmanschap.


• Stuur alleen uw horloge op – stuur NIET de originele verpakking

 

• Vul het horlogereparatieformulier in: 


  en voeg het formulier toe aan je pakket


• Gebruik geschikt verpakkingsmateriaal

• Voeg een kopie van uw STEFFEN-garantiekaart of aankoopbewijs toe

 

 

Houd rekening met 4 tot 6 weken vanaf de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen voor de reparatie van uw STEFFEN-horloge.

​

Gratis retourneren van een artikel binnen 30 dagen

U kunt uw horloge binnen 30 dagen na ontvangst van de oorspronkelijke bestelling retourneren voor een terugbetaling.

Alle goederen worden bij terugkomst geïnspecteerd.
Let op: beschadigde, bevuilde of versleten artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

 

Hoe kan ik een horloge retourneren of ruilen?

  • Stap 1 - E-mail ons:info@steffen.be

  • Begin met het e-mailen van uw naam, adres, telefoonnummer en uw STEFFEN Shop-bestelnummer.

  • Stap 2 - Verpak zorgvuldig

  • Bewaar alle retourzendingen en uitwisselingen in de originele verpakking en doos van de fabrikant met alle accessoires en handleidingen.

  • We raden aan om uw retourzending dubbel te verpakken door de doos van de fabrikant vast te zetten in een andere doos die is ontworpen voor verzending.

  • Een veilig verpakte en volledige retourzending brengt minder snel herbevoorradingskosten met zich mee.

  • Zorg ervoor dat u oude verzendlabels op de verzenddoos verwijdert of afdekt.

  • Stap 3 – Stuur het artikel naar ons terug:

​

STEFFEN UURWERKEN

Hoge Kaart 42

2930 Brasschaat

BELGIË

 

Restituties worden binnen 3 dagen na retournering uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode.

bottom of page